
De zenders van RTL Nederland behaalden een marktaandeel van 26,3 procent en de SBS-zenders 13,9 procent. In het avondtijdvak behaalden de publieke zenders een marktaandeel van 36,8 procent, de zenders van RTL Nederland 30,3 procent en de SBS-zenders 16,4 procent. Nederland 1 was marktleider met 17,8 procent (avondtijdvak 20,3), RTL4 was tweede met 15,4 procent (avond 17,6) en SBS6 derde met 7,7 procent (8,8). In week 40 bedroeg de gemiddelde kijktijd over de gehele dag 190 minuten.
Boer zoekt vrouw was met 4.065.000 kijkers het best bekeken programma van de week. The Voice of Holland had 3.257.000 kijkers.
Vacatures
Specialist Online Marketing
FirdaAllround Communicatieadviseur (28-32 uur)
CTGBContent Creative- RTL Tonight
Banijay Benelux.comBron: Stichting Kijkonderzoek.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee