Overslaan en naar de inhoud gaan

Twee nieuwe bladen onder AutoWeek-vlag

AutoWeek komt in 2013 met twee nieuwe tijdschriften: AutoWeek Classics en AutoWeek GTO. Die laatste titel keert daarmee terug op de markt.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Classics-editie wordt een maandblad en het gaat hier om een samenvoeging van twee bestaande autotitels van Sanoma Media, namelijk Classic Trader en AutoWeek Classics&Youngtimers. Het eerste nieuwe nummer wordt gepresenteerd tijdens de autobeurs Interclassics in het MECC in Maastricht, half januari.

related partner content for mobile comes here

AutoWeek GTO betekent de terugkeer van het glossy automagazine, waar in 2009 de stekker uit werd getrokken. De vernieuwde GTO - 'met passie voor PK's' - wordt onderdeel van de speciallijn van en verschijnt in elk geval drie keer.

Ondanks tijdschriftoplages die onder druk staan, durft AutoWeek-hoofdredacteur Robert van den Ham de twee nieuwe titels aan. 'Het zijn niches waar we ons op richten, maar wel met een enorm trouwe fanbase. Die van de twee nog huidige classicsbladen verwachten we mee te nemen naar het nieuwe maandblad, en laat bij autoliefhebbers de letters GTO vallen en ze vragen direct wanneer het blad weer terug komt. Sterker nog, de abonnees van ons weekblad krijgen GTO er straks drie keer gratis bij en dus is er direct een gegarandeerde oplage van tegen de 50.000.' Van den Ham zegt daar de advertentiemarkt al warm voor te krijgen. Ook meldt hij dat Autoweek verder gaat met investeren in digitaal. 'Binnenkort lanceren we de AutoWeek Video-app voor tablets.'

De redactie van AutoWeek maakt beide nieuwe bladen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in