Grolsch: kwartje per blik naar Serious Request
Bierbrouwer Grolsch komt met een Grolsch 3FM Serious Request-blik om geld in te zamelen voor de Glazen Huis actie in Enschede. Per verkocht…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De Glazen Huis-actie in Enschede wordt beschouwd als een thuiswedstrijd voor Grolsch. De verwachtingen rondom de 'Raise your can' blikken zijn daarom hoog. Tom Verhaegen, Algemeen Directeur Koninklijke Grolsch: 'Uit ervaring weten we dat speciale blikken enthousiast worden ontvangen door de consument. We hopen met deze 3FM Serious Request blikken dan ook zoveel mogelijk consumenten aan te spreken, om uiteindelijk een groot bedrag over te kunnen maken voor de Glazen huis actie hier in ons thuisgebied. In een Grolsch 3FM Serious Request blik zit en halve liter bier. Vanaf 5 december is het blik verkrijgen bij supermarkten en slijterijen in heel Nederland.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid