Overslaan en naar de inhoud gaan

Grolsch: kwartje per blik naar Serious Request

Bierbrouwer Grolsch komt met een Grolsch 3FM Serious Request-blik om geld in te zamelen voor de Glazen Huis actie in Enschede. Per verkocht…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Glazen Huis-actie in Enschede wordt beschouwd als een thuiswedstrijd voor Grolsch. De verwachtingen rondom de 'Raise your can' blikken zijn daarom hoog. Tom Verhaegen, Algemeen Directeur Koninklijke Grolsch: 'Uit ervaring weten we dat speciale blikken enthousiast worden ontvangen door de consument. We hopen met deze 3FM Serious Request blikken dan ook zoveel mogelijk consumenten aan te spreken, om uiteindelijk een groot bedrag over te kunnen maken voor de Glazen huis actie hier in ons thuisgebied. In een Grolsch 3FM Serious Request blik zit en halve liter bier. Vanaf 5 december is het blik verkrijgen bij supermarkten en slijterijen in heel Nederland.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in