Overslaan en naar de inhoud gaan

Plan Nederland publiceert jaarverslag op Facebook

Plan Nederland publiceert, naar eigen zeggen als eerste Nederlandse organisatie, haar jaarverslag 2009-2010 op social medianetwerk…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Tot en met 15 december verschijnen dagelijks posts op . Bezoekers van het sociale medianetwerk kunnen direct reageren.

related partner content for mobile comes here

“Ons jaarverslag op Facebook is voor iedereen eenvoudig toegankelijk. Met deze nieuwe mogelijkheden willen we nog transparanter zijn en een positieve bijdrage leveren aan de discussie over bestedingen van ontwikkelingssamenwerking,” zegt Tjipke Bergsma, algemeen directeur van Plan Nederland. “We kunnen via films, blogs, links, grafieken, audio en foto’s inzicht geven in ons werk, op een plek waar mensen al sociaal actief zijn. Social media brengen mensen bij elkaar, hier en in ontwikkelingslanden. Daarom geloven wij in de kracht van dit medium om mensen te betrekken en te activeren bij ons werk.”

Behalve het jaarverslag op Facebook, brengt Plan Nederland ook een printversie uit van het jaarverslag. Dit jaarverslag komt uit nadat de Facebook-versie op 15 december 2010 geheel gepost is. Voor de derde keer op rij heeft het jaarverslag in print de vorm van een glossy, met de titel ‘Plan van een Meisje’, dat ook in digitale vorm verschijnt op .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in