Overslaan en naar de inhoud gaan

Philips wil markt voor medische esthetiek op

Philips onderzoekt overnamekandidaten in de medische esthetiek. Het concern wil apparaten ontwikkelen waarmee consumenten thuis in plaats…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat meldt Het Financieele Dagblad. Het Nederlandse elektronicaconcern moet het in die markt opnemen tegen grootmachten als Procter & Gamble en Johnson & Johnson, die eveneens grote ambities hebben in deze sector.

related partner content for mobile comes here

Gillette (onderdeel van Procter & Gamble) sloot onlangs al een overeenkomst met het Amerikaanse bedrijf Palomar. Zij gaan samen een apparaat op de markt brengen waarmee vrouwen thuis met behulp van lichttechnologie haar kunnen verwijderen.

Uitspraken van directeur Ivo Lurvink van de nieuwe business unit Consumer Health & Wellness in het interne Philips-bedrijfsblad bevestigen dat Philips zich sterk oriënteert op de markt voor medische esthetiek. 'We zijn al actief in huidverzorging en willen dat uitbreiden met producten die de huid verzorgen door acne en pigmentafwijkingen te behandelen.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in