Wessanen richt zich op eigen merken
Wessanen wil dit jaar zijn activiteiten op het gebied van huismerken voor supermarkten verkopen. Het voedingsconcern zegt zijn aandacht te…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De huismerkentak genereerde vorig jaar een omzet van bijna 205 miljoen euro. In Nederland gaat het om Delicia uit Tilburg, dat onder meer chocoladevlokken, hagelslag en krokante muesli produceert.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Wessanen was al aan het reorganiseren bij de productielocaties voor de huismerken. Het onderdeel staat onder druk door de prijzenslag tussen de supermarkten. Bedrijven als Ahold (Albert Heijn) en Laurus (Super de Boer, Edah) zetten hun toeleveranciers onder druk om de prijzen te verlagen (ANP).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid