Overslaan en naar de inhoud gaan

Philips' simplicity, beetje knullig

E-mail marketing is helemaal niet zo eenvoudig als het lijkt. Zo heb je tenminste rekening te houden met verschillende e-mail programma's.…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dit kwam er vannacht binnen in m'n Eudora e-mail programma(Foutlook vind ik te virusgevaarlijk): "Met de feestdagen in het vooruitzicht overweegt u misschien de aankoop van een Flat TV of een DVD-recorder. Maar een trip naar New York of een reisje naar een leuke bestemming in Europa lijkt u ook wel wat. Dan komt Philips precies op het goede moment met deze fantastische actie!

related partner content for mobile comes here

Copyright PHILIPS 2005

Wilt u in de toekomst deze berichten niet meer ontvangen, of wilt u uw e-mail adres in onze database aanpassen, klik dan hier."

En daarop een link om je af te melden. En dat was het dan. Verder niets, niente. Dat afmelden brengt je op de site . Maar die gaf vanmorgen de volgende melding: "Link Error!
The link you clicked on is not complete. It maybe a broken link (a link on more then one line in your email) Please copy and paste the complete link into a browser. Thank you.

Server Code: 5
Key: '%s'"

En dat zowel in de Mozilla Firefox browser als in de Internet Explorer. Onaanvaardbare slordigheid van Philips.

biedt eerst een keuze tussen een landensite en de algemene site. Op de laatste staat nog dat we philips moeten volgen in haar 'simplicity'. En via Philips.nl kom je dan bij . Maar wie zoekt er nog zo ver?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in