Overslaan en naar de inhoud gaan

Philip & Hugo weg bij Wieden+Kennedy

Philip Brink en Hugo van Woerden, die als digitaal creatief team de afgelopen twee jaar veel bekroond werk maakten bij Wieden+Kennedy,…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Nog geen maand nadat Philip & Hugo in Cannes een Zilveren Leeuw wonnen voor The Legendary Making of The Date van Heineken, kondigde Philip Brink afgelopen vrijdag via social media hun vertrek aan met woorden van dank aan Wieden+Kennedy: 'Wants to thank his friends at Wieden & Kennedy Amsterdam for two amazing years. It’s been a bizarre and awesome ride. Now it’s time for a break (and some sleep). But we’ll meet again. Thanks a lot!'

related partner content for mobile comes here

In april vertelde het duo in Adformatie's videorubriek al over hun haat-liefdeverhouding met hun baan bij Wieden+Kennedy. Ze werkten er sinds augustus 2010, na 4,5 jaar CCCP.

Eric Quennoy, executive creative director bij W+K zegt in een reactie aan Adformatie: 'Philip and Hugo really made their mark at W+K, and created some amazing, award-winning work in their two years here. We're going to miss them, but we wish them all the best as they pursue their creative dreams.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in