Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Laat je zweet meetellen’

Nike Mexico introduceert kilometerveiling: ‘Subasta de Kilometros.’
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hardlopers in Mexico kunnen sinds kort hun gelopen kilometers inzetten in een veiling. Daarmee kunnen ze beloningen winnen voor hun training. Maar het echte doel is om mensen te helpen hun trainingsregime te verbeteren.

related partner content for mobile comes here

De kilometers worden bijgehouden door de Running+ app van Nike. Daarnaast is er een special Facebook app ontwikkeld die gebruikers de mogelijkheid geeft om te ‘bieden’ op de ‘Subasta de la Semana’, de veiling van de week. Hardlopers moeten in staat zijn om mee te bieden op en bepaald minimum. Net als bij een echte veiling wint de hardloper met de meeste kilometers in de benen de veiling en daarmee het beschikbaar gestelde product, kleding, Nike+ producten of zelfs schoenen.

Hieronder de casefilm van Subasta de Kilometros.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

De ‘Subasta de Kilometros’ case lijkt een beetje op de Nike+ Fuelband case die dit jaar twee Grand Prix won in Cannes. Zie hieronder.

Bron: Springwise.com

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in