‘Laat je zweet meetellen’


Hardlopers in Mexico kunnen sinds kort hun gelopen kilometers inzetten in een veiling. Daarmee kunnen ze beloningen winnen voor hun training. Maar het echte doel is om mensen te helpen hun trainingsregime te verbeteren.
De kilometers worden bijgehouden door de Running+ app van Nike. Daarnaast is er een special Facebook app ontwikkeld die gebruikers de mogelijkheid geeft om te ‘bieden’ op de ‘Subasta de la Semana’, de veiling van de week. Hardlopers moeten in staat zijn om mee te bieden op en bepaald minimum. Net als bij een echte veiling wint de hardloper met de meeste kilometers in de benen de veiling en daarmee het beschikbaar gestelde product, kleding, Nike+ producten of zelfs schoenen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHieronder de casefilm van Subasta de Kilometros.
De ‘Subasta de Kilometros’ case lijkt een beetje op de Nike+ Fuelband case die dit jaar twee Grand Prix won in Cannes. Zie hieronder.
Bron: Springwise.com
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid