Overslaan en naar de inhoud gaan

Pepsi Max viert passie voetbalfans

Vanwege het partnerschap met de Champions League komt de frisdrankfabrikant met de campagne #PepsiMAXMoment.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Een serie video’s zal worden uitgebracht om de toewijding van voetbalfans uit te lichten. In deze campagne is een rol weggelegd voor de voetballers Sergio Agüero, Alexis Sánchez en Vincent Kompany. Hierbij is gefocust op hun individuele momenten voorafgaand aan de wedstrijd, tijdens de wedstrijd en na het laatste fluitsignaal. 

related partner content for mobile comes here

Voorafgaand aan de video&;s met deze drie voetballers zal de video We Know How Much It Means worden gelanceerd. De campagne is bedoeld om voor meer opwinding te zorgen in aanloop naar de Champions League-finale. Deze wedstrijd zal op 3 juni worden gespeeld in Cardiff, Wales. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in