Overslaan en naar de inhoud gaan

Koeweiden Postma ontwikkelt nieuwe look & feel DGTL Festival

Nieuwe identiteit sluit meer aan bij sfeer electronic dance festival.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Met festivals in Amsterdam, Barcelona, Sao Paulo en tijdens Amsterdam Dance Event is DGTL één van de snelst groeiende dance festivals in de wereld.

related partner content for mobile comes here

Omdat de bestaande communicatiestijl begon vast te lopen, werd Koeweiden Postma gevraagd om een nieuwe identiteit te ontwikkelen. Een identiteit met veel meer spanning en mogelijkheden om te variëren per festival en per stad.

Het logo, de typografie en de vormentaal, alles is opgebouwd uit strepen en punten, geïnspireerd op de morse code. Een element uit de oude stijl van DGTL. Dit is consequent doorgezet in een modulair en herkenbaar systeem. Verder is de ruwe, roestige industriële sfeer van voorheen vertaald naar een nieuwe industriële stijl van licht, kleur en tekens, die aansluit bij de sfeer van het electronic dance festival.

DGTL wordt altijd georganiseerd in industriële zones (zoals NDSM, Parc del Forum) en onderscheidt zich door een cutting edge samenstelling van elektronische muziek, conceptuele kunstperformances en -installaties. Allemaal met een sterke focus op innovatie en duurzaamheid.

In Amsterdam is DGTL elk jaar de opmerkelijke seizoensopener, met twee volle dagen, drie  nachten, zes podia en een enorme line-up met meer dan 80 artiesten en 40.000 bezoekers.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in