
De nieuwe merkcampagne van KRO-NCRV draait om verhalen vertellen. Met de boodschap ‘Vertel.’ laten de programmamakers zien hoe belangrijke persoonlijke verhalen zijn voor de omroep.
In de tv-reclames en op posters zie je mensen in situaties waar duidelijk een interessant verhaal bij hoort. Zo is er een oudere dame die een kopje thee drinkt met een robot. En twee mannen die elkaar geëmotioneerd begroeten.
Vacatures
Communicatiemedewerker
AVROTROS(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWGezelschap op de bank. | Spot Vertel. | 30 seconden
In een persbericht leggen de makers uit: '"Vertel" is het begin van een gesprek. Een eerste stap waarmee je tegen de ander zegt: ik luister naar je. Vertel is een klein menselijk gebaar dat uiteindelijk voor iets groters zorgt: mensen verbinden die allemaal verschillend zijn. En dat is precies wat KRO-NCRV wil bereiken met de programma’s.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee