Clockwork trekt Jeroen Flink aan als creatief directeur


De afgelopen vijf jaar werkte Flink als freelance copywriter voor onder andere DraftFCB, Energize en Beyenmeijer op accounts als KPN, Delta Lloyd, Oreo, Randstad en Hi. Bij Clockwork geeft hij samen met Steve Tirbeni leiding aan het creatieve team en de creatieve output van het Amsterdamse bureau.
Als freelancer is Flink al goed bekend met Clockwork en haar klanten. 'Met het nieuwe management team en de aangescherpte strategie weet ik zeker dat we mooie en slimme dingen gaan maken. Steve en ik werken goed samen en ik kijk er naar uit om met Steve de rots in de branding voor het creatieve team te zijn en het creatieve werk nog verder te ontwikkelen.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSRachel Michailidis, managing director Clockwork, omschrijft de nieuwe creatief directeur als 'een originele denker die keer op keer weet te verrassen'.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid