Pop-up netwerkborrel op Mobile World Congress Barcelona


Het MWC (27 februari - 2 maart) is met meer dan 100 duizend bezoekers ’s werelds grootste expo voor de mobiele industrie. Van oorsprong richt de organisatie zich op mobile, maar de laatste jaren heeft het MWC haar focus verbreed en richt het zich op alle connected devices. Om dit te benadrukken is het thema van het congres dit jaar ‘The Next Element’.
De informele borrel vindt plaats op de eerste dag van het congres (maandag 27 februari van 16 tot 18 uur), dit jaar voor het eerst in het nieuwe Holland Paviljoen. Na de pop-up borrel is er het jaarlijkse DMC Holland House netwerkevent van de Dutch Mobile Community. Hier komen zo'n 350 Nederlanders bij elkaar. Voor dit gratis Dutch Mobile Community-event is registratie verplicht.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe Pop-up netwerkborrel is een initiatief van Thomas Engel (The Capitals) en Richard Otto (Mobile Marketing NL/Tens Media). Volg de laatste updates via Twitter @DutchMWC.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid