Overslaan en naar de inhoud gaan

Pop-up netwerkborrel op Mobile World Congress Barcelona

Nederlandse bezoekers kunnen tijdens het MWC Barcelona weer terecht op een Pop-up netwerkborrel.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Het MWC (27 februari - 2 maart) is met meer dan 100 duizend bezoekers ’s werelds grootste expo voor de mobiele industrie. Van oorsprong richt de organisatie zich op mobile, maar de laatste jaren heeft het MWC haar focus verbreed en richt het zich op alle connected devices. Om dit te benadrukken is het thema van het congres dit jaar ‘The Next Element’. 

related partner content for mobile comes here

De informele borrel vindt plaats op de eerste dag van het congres (maandag 27 februari van 16 tot 18 uur), dit jaar voor het eerst in het nieuwe Holland Paviljoen. Na de pop-up borrel is er het jaarlijkse DMC Holland House netwerkevent van de Dutch Mobile Community. Hier komen zo&;n 350 Nederlanders bij elkaar. Voor dit gratis Dutch Mobile Community-event is verplicht.

De Pop-up netwerkborrel is een initiatief van Thomas Engel (The Capitals) en Richard Otto (Mobile Marketing NL/Tens Media). Volg de laatste updates via Twitter .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in