‘PCM niet vluchten in elektronische media’
PCM doet niets op radio en tv, waarom dan wel op internet. Het concern moet niet wegvluchten in de elektronische media. Dat zegt…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Nieuws brengen met context en opinies doen de kranten heel goed, vindt Smaling. Die kranten moeten wel dunner worden. ‘Als mensen minder lezen moet het antwoord niet zijn: ik ga ze nog meer te lezen geven, nog een katern en nog een. Het moet compacter, scherper, selectiever.’ Zonder kwaliteit te verliezen. ‘Als je het alleen van reclame-inkomsten moet hebben, kun je honderd keer HMG heten, dan kun je je geen NOS-Journaal veroorloven. Misschien nog botter: tegen de concurrentievervalsing vanwege de overheid valt niet op te boksen’, aldus Smaling in De Journalist.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid