Overslaan en naar de inhoud gaan

Opgepoetst visitekaartje voor België

Er zijn in de vorige eeuw twee geslaagde marketingacties voor België geweest: Eddy Merckx en het Atomium. Aan beide monumenten is de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Er zijn in de vorige eeuw twee geslaagde marketingacties voor België geweest: Eddy Merckx en het . Aan beide monumenten is de voorbije jaren grondig gesleuteld. begon weer verwoed te fietsen en ziet er messcherp uit.

related partner content for mobile comes here

Het Atomium staat weer te glimmen zoals in 1958. Zowel overdag als ’s nachts – de lichtjes! – oogt het prachtig. Ik ben benieuwd of de aandacht voor de typische Atomium-stijl een invloed zal hebben op vormgevers van vandaag (zoals in het logo van radiozender ).

Stap ook binnen in het Atomium, want daar (en in het ) kun je de sfeer van de Wereldtentoonstelling herbeleven. Een minimalistisch en koninklijk surrealistisch visitekaartje voor België!

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in