Overslaan en naar de inhoud gaan

Ook RTL trading met 'rich media posities'

RTL Nederland breidt haar digital trading desk uit met rich media posities.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

RTL Nederland komt hier als eerste mee.

related partner content for mobile comes here

RTL zegt de digital trading desk uit te breiden met rich media posities naar aanleiding van vraag uit de markt.

RTL: 'De floor ad, de half page ad en de billboard zijn de eerste rich media formaten die via automated trading worden aangeboden. De posities worden uitgeleverd op het netwerk van RTL, zoals RTLnieuws.nl, RTLZ.nl, EditieNL.nl, RTLBoulevard.nl en Buienradar.'

RTL zegt dat het team van de digital trading desk zorgt voor de optimalisatie van de campagne en dat er wordt afgerekend op basis van behaalde resultaten. De advertentieruimte wordt toegekend aan de hoogste bieder.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in