
De zenders van RTL Nederland behaalden in deze week een marktaandeel van 24,1 en de SBS-zenders 15,3 procent. In het avondtijdvak behaalden de publieke zenders een marktaandeel van 33,0 procent, de zenders van RTL Nederland 28,0 en de SBS-zenders 18,7 procent.
Nederland 1 was marktleider in zowel het avondtijdvak (19,4%) als over de gehele dag (17,5%). RTL4 had 16,1 en 14,2 procent en SBS6 10,8 en 9,0.
Vacatures
Communicatiemedewerker
AVROTROS(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWBest bekeken programma was het NOS Journaal van zondagavond met 2.164.000 kijkers. In week 22 bedroeg de gemiddelde kijktijd over de gehele dag 171 minuten.
Bron: Stichting Kijkonderzoek.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee