Overslaan en naar de inhoud gaan

Mol en Van Dorenmalen in RvA Universal XS

Michiel Mol, oprichter van het vorig jaar aan Publicis Groupe verkochte LBi, en Harry van Dorenmalen, directeur IBM Nederland, treden…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

helpt bedrijven met zoekmachinemarketing en online reputatiemanagement. In het kader van deze laatste bezigheid ontwikkelde het bedrijf in 2006 een ‘reputatiegarantieproduct’ om bedrijven te ‘ontgooglen’. Negatieve berichtgeving wordt daarmee naar de tweede pagina van de populaire zoekmachine gedwongen en zo minder vaak gevonden. Het bedrijf hoopt dit product nu ‘naar een brede markt te brengen door een nieuw ontwikkeld modulair systeem’, aldus ceo Marco Juffermans.

related partner content for mobile comes here

Michiel Mol over zijn toetreding tot de RvA: ‘Steeds vaker worden bedrijven en individuen in hun groei geblokkeerd door hinderlijke berichten die maar blijven plakken op het internet. Het managen van deze digitale reputaties wordt alleen maar belangrijker en Universal XS is een van de weinige bedrijven, die hier inmiddels een enorme kennisvoorsprong in heeft opgebouwd.’

Harry van Dorenmalen: ‘De manier waarop Universal XS naar de ICT markt kijkt, past bij deze tijd. Ik waardeer dit soort innovaties zeer en vind het heel inspirerend om mee te blijven denken met jonge ondernemers. Ik hoop dan ook dat ik mijn bijdrage kan leveren aan het doorontwikkelen van dit eigentijdse product.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in