Ook in Duitsland is Google sterk merk


Dat Google als sterk merk wordt gezien verbaast niet. Of hooguit een beetje, gezien recente kritische geluiden over de bescherming van persoonsgegevens.
Ook Mey (lingerie), Miele en Artemide (lampen) scoren uitstekend bij de oosterburen. Mey staat aan kop in de categorie groeimerken. Het dankt die plaats aan zijn strategie om ondanks de recessie niet te bezuinigen op investeringen en communicatie maar juist met een opvallende campagne voor de dag te komen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSMiele wint de productklasse, dankzij zijn ‘continuïteit en beweeglijkheid’. Volgens bedrijfsleider Reinhard Zinkann geeft het feit dat Miele een familiebedrijf is veel rust: ‘Daardoor zijn we niet afhankelijk van de financiële markten en het kwartaaldenken.’
Verlichtingsfabrikant Artemide scoort het hoogst in de categorie design. Waarbij een woordvoerder aantekent dat het ontwerp bij zijn bedrijf niet louter een doel op zich is maar ook in dienst staat van de functie en technische kwalificaties van het product.
Bron: Werben & Verkaufen
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid