Overslaan en naar de inhoud gaan

Ook in Duitsland is Google sterk merk

In Duitsland staat Google bij de verkiezing van sterkste merken op 1.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat Google als sterk merk wordt gezien verbaast niet. Of hooguit een beetje, gezien recente kritische geluiden over de bescherming van persoonsgegevens.

related partner content for mobile comes here

Ook Mey (lingerie), Miele en Artemide (lampen) scoren uitstekend bij de oosterburen. Mey staat aan kop in de categorie groeimerken. Het dankt die plaats aan zijn strategie om ondanks de recessie niet te bezuinigen op investeringen en communicatie maar juist met een opvallende campagne voor de dag te komen.

Miele wint de productklasse, dankzij zijn ‘continuïteit en beweeglijkheid’. Volgens bedrijfsleider Reinhard Zinkann geeft het feit dat Miele een familiebedrijf is veel rust: ‘Daardoor zijn we niet afhankelijk van de financiële markten en het kwartaaldenken.’

Verlichtingsfabrikant Artemide scoort het hoogst in de categorie design. Waarbij een woordvoerder aantekent dat het ontwerp bij zijn bedrijf niet louter een doel op zich is maar ook in dienst staat van de functie en technische kwalificaties van het product.

Bron: Werben & Verkaufen

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in