Syndiqate maakt Clipper Amsterdam-campagne
De Clipper Amsterdam, een 60 meter lang zeilschip moet van 24 tot en met 27 juni tijdens het reclamefestival in Cannes een ontmoetingsplek worden voor de creatieve industrie. De partners willen een signaal uitsturen dat het in Cannes niet draait om dure hotels en dikke lunches, maar om creativiteit, inspiratie opdoen en internationaal zaken doen. Zij zetten zich hiermee af tegen de Vea en andere partijen die het 'ongepast' vinden in deze tijden naar Cannes af te reizen.
Op de clipper worden inspiratiesessies gehost door IAA, MediaMonks en BNO. De openingsdag zal worden gehost door Upload Cinema. De donderdagavond zal volledig in het teken staan van Nederland, tijdens het 'Heus niet in Cannes'-feest. Een avond waarop alle Nederlandse winnaars (tot dan toe) zullen worden gehuldigd.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisSyndiqate ontwikkelde de campagne rondom de Clipper Amsterdam met als thema ‘Heus niet naar Cannes’ / ‘Heus niet in Cannes’. In aanloop naar en tijdens Cannes wordt ervoor gezorgd dat iedereen zonder schuldgevoel inspiratie op kan doen in het zonnige zuiden. Zo kan er via www.heusnietnaarcannes.nl alvast een alibi gecreëerd worden.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid