Overslaan en naar de inhoud gaan

Syndiqate maakt Clipper Amsterdam-campagne

Creative Amsterdam, Amsterdam Partners, Syntens, Kamer van Koophandel en BNO zijn vanaf 24 juni tijdens het reclamefestival in Cannes…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Clipper Amsterdam, een 60 meter lang zeilschip moet van 24 tot en met 27 juni tijdens het reclamefestival in Cannes een ontmoetingsplek worden voor de creatieve industrie. De partners willen een signaal uitsturen dat het in Cannes niet draait om dure hotels en dikke lunches, maar om creativiteit, inspiratie opdoen en internationaal zaken doen. Zij zetten zich hiermee af tegen de Vea en andere partijen die het 'ongepast' vinden in deze tijden naar Cannes af te reizen.

related partner content for mobile comes here

Op de clipper worden inspiratiesessies gehost door IAA, MediaMonks en BNO. De openingsdag zal worden gehost door Upload Cinema. De donderdagavond zal volledig in het teken staan van Nederland, tijdens het 'Heus niet in Cannes'-feest. Een avond waarop alle Nederlandse winnaars (tot dan toe) zullen worden gehuldigd.

ontwikkelde de campagne rondom de Clipper Amsterdam met als thema ‘Heus niet naar Cannes’ / ‘Heus niet in Cannes’. In aanloop naar en tijdens Cannes wordt ervoor gezorgd dat iedereen zonder schuldgevoel inspiratie op kan doen in het zonnige zuiden. Zo kan er via alvast een alibi gecreëerd worden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in