Overslaan en naar de inhoud gaan

Samenwerking USG Capacity en MOA

USG Capacity heeft een samenwerkingsovereenkomst gesloten met MOA, Center for Marketing Intelligence and Research.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het bureau voor werving & selectie en interim-management op het gebied van marketing en communicatie wil met de samenwerking bevorderen onder meer de persoonlijke ontwikkeling van marketingprofessionals op het gebied van markt-, opinie- en beleidsonderzoek bevorderen.

related partner content for mobile comes here

Het doel van de samenwerking is het verder professionaliseren van het marketingvakgebied. Om deze doelstelling te realiseren hebben USG Capacity en MOA besloten hun expertise, ervaring en netwerk op elkaar af te stemmen. In dat kader is er een overzicht opgesteld van een aantal projecten die geïmplementeerd worden, zodat er sprake is van interactie en kennisuitwisseling tussen verschillende marketingdisciplines, branches en sectoren.

Dit jaar wordt er daarnaast een gezamenlijke, vakinhoudelijke bijeenkomst georganiseerd en komen alle door USG Capacity ingeschreven marketeers in aanmerking voor een gratis abonnement op CLOU, het vakblad voor marketing intelligence business.

USG Capacity maakte in februari al bekend haar samenwerking met SRM, het instituut voor opleidingen in marketing- en communicatie, te intensiveren.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in