Campagne helpt jongeren beter risico’s te taxeren


Elke dag komen er 570 jongeren van 13 tot 25 jaar na een ongeval of geweldincident op een Spoedeisende Hulpafdeling van een ziekenhuis terecht. De meeste ongelukken gebeuren in de privé-sfeer: thuis, op straat, op school of tijdens sporten. Belangrijkste oorzaak: jongeren schatten risico’s niet goed in. Consument en Veiligheid wil jongeren met de nieuwe campagne op scherp zetten. Op een ludieke manier: door ze de basis van het free runnen te leren. Dit gebeurt met een online training op www.tmf.nl/freerunning en via een redactionele samenwerking met MTV Networks in het TMF programma 'Free Running – The Basics'.
NOISE bedacht het concept, ontwikkelde de online training en produceerde voor TMF de tv-serie. De training is ontwikkeld in samenwerking met de professionele freerunners van ‘Team Unleashed’ van K-Swiss. Voor diegene die het free runnen nog serieuzer willen oppakken, zijn op de site free running workshops van professionals en echte free run schoenen te winnen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSVanaf 14 mei is het programma elke donderdag om 17:30 uur te zien op TMF. De trainingsfilmpjes zijn behalve op de TMF-site ook op een speciaal YouTube kanaal te vinden.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid