Overslaan en naar de inhoud gaan

Campagne helpt jongeren beter risico’s te taxeren

Consument en Veiligheid start de campagne 'Free Running – The Basics', die jongeren moet helpen om beter risico's van hun activiteiten in…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Elke dag komen er 570 jongeren van 13 tot 25 jaar na een ongeval of geweldincident op een Spoedeisende Hulpafdeling van een ziekenhuis terecht. De meeste ongelukken gebeuren in de privé-sfeer: thuis, op straat, op school of tijdens sporten. Belangrijkste oorzaak: jongeren schatten risico’s niet goed in. Consument en Veiligheid wil jongeren met de nieuwe campagne op scherp zetten. Op een ludieke manier: door ze de basis van het free runnen te leren. Dit gebeurt met een online training op en via een redactionele samenwerking met MTV Networks in het TMF programma 'Free Running – The Basics'.

related partner content for mobile comes here

NOISE bedacht het concept, ontwikkelde de online training en produceerde voor TMF de tv-serie. De training is ontwikkeld in samenwerking met de professionele freerunners van ‘Team Unleashed’ van K-Swiss. Voor diegene die het free runnen nog serieuzer willen oppakken, zijn op de site free running workshops van professionals en echte free run schoenen te winnen.

Vanaf 14 mei is het programma elke donderdag om 17:30 uur te zien op TMF. De trainingsfilmpjes zijn behalve op de TMF-site ook op een speciaal te vinden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in