Overslaan en naar de inhoud gaan

Ohpen claimt 'indexbeleggen voor iedereen'

Het is een natuurwet dat alles wat groots eindigt, klein begint - ook je vermogen. Dat is de gedachte achter de campagne waarmee…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het is een natuurwet dat alles wat groots eindigt, klein begint - ook je vermogen. Dat is de gedachte achter de campagne waarmee SSSS&Orchestra de merkbelofte van ;indexbeleggen voor iedereen&;">Ohpen, 'indexbeleggen voor iedereen', op de kaart zet.

related partner content for mobile comes here

De commercial toont, al terugspoelend, dat een grote hoeveelheid geld begint bij een katoenplantje:

Angelique Schouten, Hoofd Marketing van de nieuwe indexbelegger, licht toe: 'Ohpen wil de wereld laten zien dat het anders moet en anders kan. Daarom hebben wij gekozen voor deze bijzondere campagne. Niet alleen de beelden maar ook de voice-over gaan terug naar de oorsprong. Het neerzetten van een "ander gevoel", passend bij het merk Ohpen, is van groot belang.'

Credits

Strategie en concept: Stamenkovits Stibbe Stalenhoef Schreuder & Orchestra
Regie: Bruce St. Clair
Produktie: Caviar Amsterdam
Muziek: Massive Music
Verantwoordelijk bij Ohpen: Angelique Schouten, Lydia van de Voort en Chris Zadeh

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in