NLIP ageert tegen VNO-NCW


Volgens VNO-NCW ontvangen ondernemers ´graag ongevraagde elektronische post van hun
collega-ondernemers', maar de NLIP bestrijdt dat. Zowel internetproviders als het bedrijfsleven vallen steeds vaker ten prooi aan spam, stelt NLIP-directeur Hans Leemans. Volgens hem is er een grote toename van ongewenste reclame via e-mailadressen als info@, inkoop@ en webmaster@. ´Hierdoor worden organisaties gehinderd in hun bedrijfsvoering', meent Leemans.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe Tweede Kamer buigt zich momenteel over nieuwe wetgeving voor elektronisch zakendoen (e-commerce) en de wijziging van de Telecommunicatiewet. VNO-NCW keert zich vooral tegen enkele amendementen van het PvdA-kamerlid Martijn van Dam. Hierin stelt hij onder meer voor om ook het versturen van spam naar bedrijven strafbaar te stellen.
´Ook wij haten spam, maar het is buitengewoon dom om het hele e-mailkanaal op slot te doen', reageert secretaris Paul de Graaf van VNO-NCW. De vereniging vindt dat het spamverbod alleen moet gelden voor consumenten en natuurlijke
personen binnen een bedrijf (ANP).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid