Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe sportblog TomTom moet mensen de weg wijzen in hun 'fitness journey'

Sportsblog gaat de klant met uitgebreide content helpen, maar er staan nu nog maar 7 verhalen op
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

TomTom doet al sinds een tijdje aan verbreding van zijn product. Naast de navigators biedt het fitnesstrackers en sporthorloges.

related partner content for mobile comes here

Het nieuwe TomTom Sports-blog, sportsblog.tomtom.com, dat vandaag is gelanceerd, is dan ook best logisch en passend bij het merk. Bovendien helpt TomTom ook hier zijn klanten vooruit bij hun reis, de fitness journey, zoals het laat weten in het persbericht.

Grenzen doorbreken

Het Sporstblog bevat tips en tricks, uitgebreide achtergronden, interviews met atleten en wetenschappers en nog meer verhalen over gezondheid, fitness, sport en actief tijdverdrijf.Dat is althans de belofte. Er is nog wel wat werk aan de winkel, want er zijn nu niet meer dan 7 verhalen te vinden.

Sport weer toegankelijk

Het nieuwe TomTom Sports-blog wil 'mentale grenzen doorbreken' en mensen met welk fitness-niveau dan ook helpen. En het is voor elk wat wils, voor beginners die 'zoeken naar de motivatie' tot degenen die 'inzichten nodig hebben die ze helpen om beter te worden'.

Patrick Stal, VP Marketing Communications bij TomTom, maakt het nog spannender: 'Het blog zal fitness- en sportmythen ontmaskeren, door barrières heen gaan en maakt het eenvoudiger ‘to get going’.' TomTom streeft er met zijn blog naar sport weer toegankelijk te maken, aldus Stal.

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in