Overslaan en naar de inhoud gaan

Uitgever NDC begint afdeling Brand Concepts

Gerard van Driesten, voorheen strategie & concept manager bij Sanoma Marketing Partnerships, gaat er leiding aan geven.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Het nieuwe NDC Brand Concepts is gevestigd in Amsterdam. Naast Van Driesten (foto boven) wordt Martijn Jes, voorheen Clipforce, business development manager.

related partner content for mobile comes here

'Deze vernieuwing past in de dynamiek van de advertentiemarkt', zegt commercieel directeur Pier Baarsma van NDC mediagroep. 'Wij zien dat er vraag is naar creatieve advertentieconcepten en op maat gemaakte businessoplossingen voor adverteerders. Wij denken dat Amsterdam als thuisbasis hierin een belangrijke bijdrage kan leveren.' 

Het team gaat nauw samenwerken met de Persgroep rond de landelijke campagnes. Vorige maand kondigden de twee partijen een strategische samenwerking aan.

Noorderlingen bereiken


Baarsma: 'Als onafhankelijke Nederlandse uitgever hebben we onze wortels in het noorden. We vertegenwoordigen meer dan 10 procent van de Nederlandse bevolking. Met de oprichting van NDC Brand Concepts voorzien wij in de behoefte van landelijke adverteerders die de noorderling belangrijk vinden in hun mediamix.'

Baarsma: 'Als onafhankelijke Nederlandse uitgever hebben we onze wortels in het noorden. We vertegenwoordigen meer dan 10 procent van de Nederlandse bevolking. Met de oprichting van NDC Brand Concepts voorzien wij in de behoefte van landelijke adverteerders die de noorderling belangrijk vinden in hun mediamix.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in