Nieuwe huisstijl Telfort
Het logo is aangepast en aangevuld met de slogan ‘Telfort werkt in je voordeel’. Om dit uit te beelden, start een nieuwe merkcampagne. Hierin laten ‘medewerkers’ van Telfort zien hoe zij dagelijks bezig zijn om zaken zo eenvoudig en voordelig mogelijk te maken voor klanten.
Sander Gielen, directeur marketing Telfort: 'We vinden het belangrijk dat de uitstraling van Telfort onze klanten een goed gevoel geeft, dat ze zich bij ons thuis voelen en dat klanten weten waar we voor staan. Wij doen dit met deze aansprekende, warme huisstijl en nieuwe merkcampagne.'
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaDe huisstijl is terug te zien op de vernieuwde Telfort website, in de 36 Telfort winkels, reclamecampagne, advertenties, folders en verpakkingen. Komende maandag begint de Op merkcampagne.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid