
De omzetgroei in geheel 2009 bedroeg 19 pct. De stijging wordt gerealiseerd door de groei van het aantal luisteraars naar commerciële regionale zenders en door de uitbreiding van het zenderpakket met de radiozenders Arrow Jazz FM en Arrow Classic Rock per 1 januari 2010. Hierdoor steeg het weekbereik in de belangrijke doelgroep van 20 tot 49 jaar van 11,9 naar 16,7 pct, zo meldt de organisatie.
Ook het nieuwe online shopping center Klikjevoordeel.nl, dat via de radiozenders collectief wordt gepromoot, levert een bescheiden bijdrage aan de omzetgroei van E Power.
Vacatures
Communicatieadviseur – Buurtteam Zuidoost & Weesp-Driemond (40 uur)
B&ACreatieve Marketing Communicatie medewerker
Stichting Federatie Financieel PlannersChannel Marketing Manager Project Business
SomfyJan Lagrouw, directeur van E Power noemt het jaarlijks stijgende aantal luisteraars 'een solide basis voor mediabureaus om ons in radiocampagnes van hun adverteerders op te nemen. Een groei van 5 pct in een nog steeds krimpende markt zien wij daarom ook als een mooie beloning.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee