Overslaan en naar de inhoud gaan

Burgmans en Witbraad (Publicis) winnen ADCN/Cebuco Workshop

Vanessa Burgmans en Billy Witbraad (Publicis) hebben de ADCN/Cebuco Workshop gewonnen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Zij ontwierpen de beste dagbladadvertentie voor Philips Lighting. Dankzij deze prestatie zullen ze Nederland vertegenwoordigen bij de workshop , een Europese competitie tussen 20 internationale teams.

related partner content for mobile comes here

Een extra hoofdprijs was er voor het team Sander van Hulten en Stein Leene (Have communicatie adviesbureau). De workshop en jurering waren woensdag 31 maart in het Stayokay hotel in Amsterdam-Oost. Het was de 11e editie van de ADCN/Cebuco workshop met als case Philips Lighting. Er deden 23 teams mee. Ze moesten een concept ontwikkelen voor een dagbladcampagne waardoor Philips als producent van designarmaturen op de kaart wordt gezet.

‘Uitermate creatief en vol humor’ zei de jury over de winnaars Vanessa Burgmans en Billy Witbraad. Maar ook de andere winnaars (Van Hulten en Leene) kregen goede kritieken: ‘zeer goed uitvoerbaar en visueel ijzersterk’. Er was nog wel een kritische noot van de jury: 'Overall was het niveau van copy zwak, zo niet zeer zwak. We moeten ons als branche zorgen maken over deze ontwikkeling en een plan bedenken en uitvoeren om dit bij te stellen.'

Het winnende team (Burgmans en Witbraad) gaat samen met het team Tol & Sluijters (winnaars van een eerdere ADCN/Cebuco workshop) Nederland vertegenwoordigen in de BestYET-competitie (Best Young European Team) op 6 en 7 mei in Brussel.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in