Burgmans en Witbraad (Publicis) winnen ADCN/Cebuco Workshop


Zij ontwierpen de beste dagbladadvertentie voor Philips Lighting. Dankzij deze prestatie zullen ze Nederland vertegenwoordigen bij de workshop BestYET, een Europese competitie tussen 20 internationale teams.
Een extra hoofdprijs was er voor het team Sander van Hulten en Stein Leene (Have communicatie adviesbureau). De workshop en jurering waren woensdag 31 maart in het Stayokay hotel in Amsterdam-Oost. Het was de 11e editie van de ADCN/Cebuco workshop met als case Philips Lighting. Er deden 23 teams mee. Ze moesten een concept ontwikkelen voor een dagbladcampagne waardoor Philips als producent van designarmaturen op de kaart wordt gezet.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS‘Uitermate creatief en vol humor’ zei de jury over de winnaars Vanessa Burgmans en Billy Witbraad. Maar ook de andere winnaars (Van Hulten en Leene) kregen goede kritieken: ‘zeer goed uitvoerbaar en visueel ijzersterk’. Er was nog wel een kritische noot van de jury: 'Overall was het niveau van copy zwak, zo niet zeer zwak. We moeten ons als branche zorgen maken over deze ontwikkeling en een plan bedenken en uitvoeren om dit bij te stellen.'
Het winnende team (Burgmans en Witbraad) gaat samen met het team Tol & Sluijters (winnaars van een eerdere ADCN/Cebuco workshop) Nederland vertegenwoordigen in de BestYET-competitie (Best Young European Team) op 6 en 7 mei in Brussel.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid