Publieke zenders op 35,3 pct in week 12
De drie publieke zenders hadden in week 12 samen een marktaandeel van 35,3 pct (tijdvak 18.00-24.00 uur, 6+).

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De vier zenders van RTL Nederland hadden 30,6 pct (2,6 pct beter dan vorige week) en de drie zenders van SBS Broadcasting behaalden een aandeel van 20,4 pct. Marktleider Nederland 1 had een aandeel van 21,0 pct. RTL 4 was tweede zender met een aandeel van 17,0 (het beste sinds tijden), terwijl SBS 6 op 11,9 uitkwam.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Het NOS Journaal van gisteravond had 2.642.000 kijkers en was daarmee het best bekeken programma van de week. Studio Sport Eredivisie van gisteravond was tweede met 2.625.000 kijkers en Ik Hou Van Holland (RTL 4) was met ruim 2,3 miljoen kijkers derde.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: Stichting Kijkonderzoek.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid