Overslaan en naar de inhoud gaan

Brand New Live partner in Symphonica in Rosso

Brand New Live zal in samenwerking met Mojo Concerts de productie van Symphonica in Rosso voor haar rekening nemen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het merkactivatiebureau uit Utrecht is mede verantwoordelijk voor het concept, productie en marketing. Het neemt deze taken over van The Entertainment Groep, dat het concept van Symphonica in Rosso had bedacht.

related partner content for mobile comes here

Brand New Live werd anderhalf jaar geleden opgericht door onder andere Marc Hofstede en Chris Havinga, die beide afkomstig zijn van The Entertainment Group. Havinga was eindverantwoordelijk voor de eerste drie edities van Symphonica in Rosso,Hofstede was producent van de editie met Marco Borsato (2006) en verantwoordelijk voor de showinhoud bij Paul de Leeuw (2007).

De twee kondigen aan het evenement te willen neerzetten 'zoals oorspronkelijk bedoeld was, met alle elementen die Symphonica in Rosso een groots live spektakel maken.' Tevens zal Brand New Live op zoek gaan naar bedrijven die met het concept hun merk willen activeren, Mojo Concerts is nog op zoek naar een internationale artiest voor Symphonica in Rosso 2010.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in