Brand New Live partner in Symphonica in Rosso
Het merkactivatiebureau uit Utrecht is mede verantwoordelijk voor het concept, productie en marketing. Het neemt deze taken over van The Entertainment Groep, dat het concept van Symphonica in Rosso had bedacht.
Brand New Live werd anderhalf jaar geleden opgericht door onder andere Marc Hofstede en Chris Havinga, die beide afkomstig zijn van The Entertainment Group. Havinga was eindverantwoordelijk voor de eerste drie edities van Symphonica in Rosso,Hofstede was producent van de editie met Marco Borsato (2006) en verantwoordelijk voor de showinhoud bij Paul de Leeuw (2007).
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaDe twee kondigen aan het evenement te willen neerzetten 'zoals oorspronkelijk bedoeld was, met alle elementen die Symphonica in Rosso een groots live spektakel maken.' Tevens zal Brand New Live op zoek gaan naar bedrijven die met het concept hun merk willen activeren, Mojo Concerts is nog op zoek naar een internationale artiest voor Symphonica in Rosso 2010.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid