Nieuwe Diesel-campagne met thema dagdromen
Dagdromende modellen staan centraal in de nieuwe Diesel-campagne van KesselsKramer. Er zijn 30 nieuwe printadvertenties gemaakt voor de…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De campagne gaat mondiaal lopen in mode- en lifestyletitels. Deze week zijn de eerste uitingen zichtbaar. Elke uiting wil duidelijk maken dat alles mogelijk is in de wereld van het dagdromen. De modellen hebben hun ogen dicht en leven in hun eigen wereld, vaak in surrealistische situaties en posities.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Er komen ook commercials die hierop voortborduren: blaffende oma´s, ´antieke´ pornografie en mensen die dieren in zich hebben leven. De films zijn gemaakt door internationale artiesten, filmmakers en illustrators. Ze zijn te zien op de website, maar worden ook gedistribueerd in Diesel-winkels.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSKaren Heuter en Dave Bell maakten de campagne (Brandrepublic).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid