Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe Diesel-campagne met thema dagdromen

Dagdromende modellen staan centraal in de nieuwe Diesel-campagne van KesselsKramer. Er zijn 30 nieuwe printadvertenties gemaakt voor de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De campagne gaat mondiaal lopen in mode- en lifestyletitels. Deze week zijn de eerste uitingen zichtbaar. Elke uiting wil duidelijk maken dat alles mogelijk is in de wereld van het dagdromen. De modellen hebben hun ogen dicht en leven in hun eigen wereld, vaak in surrealistische situaties en posities.

related partner content for mobile comes here

Er komen ook commercials die hierop voortborduren: blaffende oma´s, ´antieke´ pornografie en mensen die dieren in zich hebben leven. De films zijn gemaakt door internationale artiesten, filmmakers en illustrators. Ze zijn te zien op de website, maar worden ook gedistribueerd in Diesel-winkels.

Karen Heuter en Dave Bell maakten de campagne (Brandrepublic).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in