Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuw creatief digitaal bureau Lijm Amsterdam

Oprichters Lars Reimink en Lorenz de Valk (ex-Brandfighters) willen inspelen op ‘de fundamentele veranderingen’ die zij binnen het…
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Lijm Amsterdam specialiseert zich in marketingcommunicatievraagstukken in de digitale hoek. Reimink en De Valk: ‘Een digitaal bureau van deze tijd vraagt om een andere aanpak. Doordat marketingcommunicatie vraagstukken steeds diverser en ook complexer zijn, werkt Lijm met een netwerk van 30 onafhankelijke professionals waarin menig discipline en veel ervaring is vertegenwoordigd. Door deze manier van werken behouden de professionals hun zelfstandigheid, Lijm Amsterdam haar flexibiliteit en de klanten hun creativiteit in de vorm van altijd frisse, relevante en scherpe input.’

related partner content for mobile comes here

Steeds meer professionals in het reclamevak kiezen om te gaan freelancen om zo meer vrijheid en zelfstandigheid te hebben. ‘Lijm wil een tastbare plek zijn waar deze groep van ervaren professionals voorzien wordt in de behoefte aan een vaste en uitdagende stroom van opdrachten voor mooie merken.’

Lijm Amsterdam wil bedrijven en merken helpen de snelle ontwikkelingen op digitaal vlak bij te houden. Daar is kennis voor nodig van steeds meer specialisten, zegt De Valk.

Daarnaast gelooft Lijm Amsterdam sterk in het samenbrengen van interne en externe communicatie. ‘Uit eerdere ervaringen merken we dat er vaak kansen worden gemist op het gebied van campagnes doordat intern inefficiënt wordt gewerkt.’ Lijm belooft tools om interne en externe communicatie samen te laten gaan.

Foto: Lars Reimink (rechts) en Lorenz de Valk 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in