Overslaan en naar de inhoud gaan

Gedane Zaken: Mensch, Branding a Better World, Canday

Welke bureaus en adverteerders deden de afgelopen week goede zaken?
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

LTP Business Psychologists heeft Mensch gekozen als adviseur voor marketing en communicatie. LTP is een assessmentbureau en gespecialiseerd in het integreren van innovatieve technologie en psychologie. 

NVDV (Nederlandse Vereniging voor Dermatologie) koos voor Branding a Better World na een bureauoriëntatie. Het bureau gaat een campagne ontwikkelen waarmee aandacht wordt gevraagd voor psoriasis. 

Op basis van een creatieve pitch heeft Kenneth Smit - specialist in commerciële managementtrainingen - voor Canday gekozen als het nieuwe creatieve bureau. Canday ontwikkelde een campagneconcept en activatiestrategie die de trainer en opleider voor ondernemend Nederland beter op de kaart moet gaan zetten.

Na een aantal pitches koos fashion brand Milla Amsterdam voor samenwerking met het Haarlemse bureau brad+george. Het bureau gaat de nieuwe strategie en website voor het modemerk uitwerken en presenteren.

Branchevereniging Goede Doelen Nederland gaat per 1 augustus nauwer samenwerken met compliance auditor DMCC Nederland. Met de samenwerking wordt voorzien in de behoefte van compliance-advies bij de leden van de branchevereniging. Door de invoering van de meldplicht datalekken, de nieuwe Europese privacywet en de nieuwe erkenningsregeling van het Centraal Bureau Fondsenwerving neemt de vraag naar structureel advies sterk toe.
 

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in