Overslaan en naar de inhoud gaan

Radio 538 komt weer met outdoorcampagne met een knipoog

Radio 538 wil met de outdoorcampagne aankondigen dat het de zomer dit jaar on air en online ‘viert’ met een ‘bomvol’ programma.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De slogan is “Zet je zomer aan met 538”. Er zijn drie posters waarop te zien is hoe mensen verkoeling zoeken tijdens warme zomerdagen of zelf zorgen voor een zomers gevoel, terwijl ze naar Radio 538 luisteren.
‘538 richt zich met de nieuwe zomercampagne op een doelgroep die jong is of zich zo voelt. Dat betekent dat we in onze reclame-uitingen juist die doelgroep aanspreken’, zegt communicatieadviseur Annemarie Ubbels van Radio 538.
 

related partner content for mobile comes here


Sinds gisteren zijn de posters overal te zien en ze vallen meteen op, bevestigt Ubbels. ‘We ontvangen vanuit heel Nederland al positieve reacties over de campagne en zelfs verzoeken om posters.’

De nieuwe zomercampagne van Radio 538 is ontwikkeld in samenwerking met BSUR. De fotograaf is Ruud Baan.
 




 



De zomercampagne maakt onderdeel uit van een campagne die op alle eigen kanalen (on air en online) draait. Ook is er een tv-commercial.
 

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Worstlikreclame
Twee jaar geleden was er de die veel stof deed opwaaien. Die werd overigens gemaakt door SUE Amsterdam.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in