Overslaan en naar de inhoud gaan

Mini komt met Olympische #DefyLabels-campagne

Automerk komt met campagne waarin afstand wordt gedaan van het hokjesdenken met 8 Amerikaanse Olympiërs.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

In de tv-commercial zijn sporters als tennister Serena Williams, volleyballer Jake Gibb en schermster Ibtihaj Muhammad te zien. De Amerikaanse Olympiërs noemen in de video een stereotype waarmee zij worden geassocieerd. Mini wil hiervan afstand doen met de -campagne.

related partner content for mobile comes here

Naast de tv-commercial komt Mini met een ;s die op YouTube te zien is. Hierin zijn de sporters aan het woord en vertellen zij hoe zij Olympische atleten zijn geworden, ondanks alle tegenslagen die zij hebben moeten meemaken. De campagne is gecreëerd door Butler, Shine, Stern & Partners (BSSP).

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

‘We hebben deze uitzonderlijke atleten geselecteerd, omdat zij anders zijn’, Tom Noble, hoofd van de marketing van Mini. ‘Uiteindelijk gaat het niet om de labels die jij krijgt, maar om wie jij bent en wat je wilt worden. Het gaat om het individu dat zijn eigen pad kiest, iets waar wij als merk veel van af weten. Deze Olympiërs bieden met hun verhalen belangrijke lessen over de kracht van de mens om te kunnen verrassen en te inspireren’, zegt Noble tot slot. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in