Overslaan en naar de inhoud gaan

Nabeschouwing van dé wedstrijd best bekeken

De WK-wedstrijd van Nederland tegen Spanje trok vrijdag al 7,2 miljoen kijkers. De nabeschouwing overtrof dit aantal.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Studio Brasil, het NOS-programma waarin in een &;huiskamersfeer&; over voetbal word gepraat, trok bijna 4,7 miljoen kijkers. De voorbeschouwing op de kraker tussen Oranje en Spanje wist 3,7 miljoen mensen te boeien, de wedstrijden tussen Mexico en Kameroen (1,8 miljoen kijkers) en Chili en Australië (1,5 miljoen kijkers) waren eveneens populair.

Veel minder kijkers trok het RTL-programma VI Oranje, namelijk 871.000. De talkshow was daarmee evenmin het best bekeken RTL-programma. Dat was Goede Tijden, Slechte Tijden (1,2 miljoen kijkers).

[Bron: ANP, beeld: Boomerang]

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in