Overslaan en naar de inhoud gaan

NLziet gaat 1 juli van start

1 juli aanstaande gaat het videoplatform NLziet van de publieke en commerciële omroepen officieel van start.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

1 juli aanstaande gaat het videoplatform NLziet, het gezamenlijke betaalde video on demandproject van RTL, SBS en NPO, officieel van start. Voor het vaste bedrag van €7,95 per maand krijgt de consument met NLziet 3 online tv diensten voor de prijs van 1: NPO Plus, RTLXL en KIJK. NLziet biedt de kijker onbeperkt toegang tot het grootste en meeste actuele tv aanbod van Nederlandse bodem en nog veel meer. Er kan tot 365 dagen terug worden gekeken en soms 7 dagen vooruit, reclamevrij en in de hoogst mogelijke kwaliteit. NPO, RTL en SBS richtten voor de samenwerking de coöperatie NLziet op. De dienst wordt gefaseerd uitgerold. Op donderdag 12 juni kreeg de pers een eerste sneak preview en werden 10.000 voorinschrijvers uitgenodigd om een kijkje te nemen. Per 1 juli is de dienst open voor het grote publiek.

related partner content for mobile comes here

De start van NLziet stond oorspronkelijk gepland in het begin van dit jaar (eind januari), maar op 29 januari werd bekend gemaakt dat het project had opgelopen. Een nieuwe releasedatum werd toen niet genoemd. Een woordvoerder zei toen: &;De grote lancering vindt plaats op het moment dat we het beste product kunnen leveren. Wanneer dat zo is, laten we het weten.&; Met ingang van 1 mei 2014 werd Niels Baas tot Managing Director NLziet.

Niels Baas zegt over de aanstaande livegang van NLziet: &;Elke tv kijker is een potentiële NLziet kijker. Het is onze ambitie om Nederland nog meer te laten genieten van alles wat de Nederlandse tv te bieden heeft. En dat is veel. We hebben voor ieder wat wils, van documentaires, drama en reality tot actualiteit, talkshows en films.&; NLziet zegt in te willen spelen op de wens van kijkers om zelf te bepalen wat en wanneer ze willen kijken. De initiatiefnemers spreken van een samenwerking die wereldwijd uniek is. &;Niet eerder is een vergelijkbare tv - dienst tot stand gekomen.&;

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in