Overslaan en naar de inhoud gaan

Campagne Inholland: 'Geslaagd! En nu?'

Deze week hebben scholieren te horen gekregen of ze zijn geslaagd. Inholland heeft eenFacebook-campagne die inhaakt op het euforiemoment.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Digitaal bureau 3sixtyfive is verantwoordelijk voor het concept en ontwikkeling van de Facebook-campagne voor Inholland. Geslaagde eindexamenleerlingen worden uitgedaagd met vraag: &;Geslaagd! En nu?&; Vervolgens kiezen zij een toekomstbeeld (beroep) dat bij hen past en kunnen ze verifiëren bij vrienden of zij hetzelfde toekomstbeeld zien. De vrienden krijgen meerdere opties voorgeschoteld en dienen binnen een halve minuut de juiste keuze te maken. Deelnemers van de campagne die hun vrienden het beste kennen maken kans op een unieke studie survival kit, ter beschikking gesteld door Inholland.

related partner content for mobile comes here

3sixtyfive koos voor Facebook omdat de doelgroep er aanwezig is en scherp te targetten en te benaderen.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in