Overslaan en naar de inhoud gaan

Moneyou en DGTL organiseren pitchwedstrijd in zoektocht naar nieuwe betaaloplossingen

Beste ideeën maken kans om te worden geïmplementeerd in de nieuwe app Moneyou Go.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Online financiële dienstverlener Moneyou organiseert samen met ACE, Info Support en festivalorganisator DGTL het Future Festival Bootcamp (FFB). Tijdens de driedaagse bootcamp gaan IT-, design- en businessstudenten én ondernemers aan de slag met het ontwerpen, bouwen en pitchen van nieuwe betaaloplossingen voor tijdens festivals. De beste ideeën maken kans om te worden uitgewerkt in de nieuwe app Moneyou Go.

related partner content for mobile comes here

Het winnende idee wordt geselecteerd door een jury bestaande uit bank- en festivalprofessionals. De briefing voor de innovatieve betaalmiddel-challenge wordt gegeven tijdens het DGTL-festival op 30 maart 2018. Hier zijn nog plaatsen voor beschikbaar.

‘Cocreatie is voor Moneyou ontzettend belangrijk’, zegt Thom Neleman, Business Developer bij Moneyou. ‘Met deze bootcamp hopen we ondernemende millennials te kunnen enthousiasmeren en te betrekken bij het ontwikkelen van nieuwe financiële diensten voor dagelijks gebruik. We zijn erg enthousiast dat we deze bootcamp samen met DGTL kunnen organiseren, aangezien deze partij bekendstaat om innovatieve en duurzame nieuwe technologieën.’

Gerke de Groot, Global Director van DGTL: ‘Wij zijn altijd op zoek naar nieuwe ideeën om festivals voor bezoekers nóg beter, efficiënter en leuker te maken. Tijd speelt hierin een grote rol. Bezoekers willen niet in lange rijen hoeven wachten om een drankje te halen.’

FFB vindt plaats van 13 tot en met 15 april 2018 in Amsterdam, deelname is gratis.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in