Overslaan en naar de inhoud gaan

Mobile eMail in cijfers

Jordie van Rijn heeft op zijn website emailmonday een mooie verzameling van onderzoekscijfers over het email gebruik via mobiele telefoons…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Jordie van Rijn heeft op zijn website een mooie verzameling van onderzoekscijfers over het email gebruik via mobiele telefoons en tablets die zeker het bekijken waard is.

related partner content for mobile comes here

Kortweg geven deze cijfers goed aan dat ongeveer 35 procent van de emails op mobile devices wordt geopend en dit percentage zeer snel stijgt. Emailmonday trekt het percentage nog wat breder: "Mobile email will account for 10 to 50% of email opens, depending on your target audience, product and email type." Van belang is dat je als merk je emails ook mobile compatible maakt. Een nieuwsbrief die moeilijk te lezen is op je telefoon, zal een zeer slechte conversie opleveren. De kans dat iemand nog een keer de geopende email ook nog op zijn pc gaat bekijken is gering. Voor ecommerce partijen is een op de mobiel goed werkende nieuwsbrief helemaal van belang.

De verzamelde onderzoekcijfers zijn te vinden.


MobileMarketing.nl 2012

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in