Marktaandeel publieke omroep 40,9 pct in week 9
De publieke omroep heeft in week 9 met zijn drie zenders een marktaandeel behaald van 40,9 procent (tijdvak 18.00 - 24.00 uur, doelgroep…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het marktaandeel van Nederland 1 was 22,2 procent, dat van Nederland 2 7,5 en Nederland 3 scoorde 11,2 procent. RTL Nederland had met zijn vier zenders 26,3 procent en SBS Broadcasting 19,7 procent. RTL 4 was na Nederland 1 tweede zender met 15,0 procent en SBS 6 11,3 procent. RTL 8 kwam niet boven de 2 procent uit (1,9).
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Studio Sport Eredivisie (gisteravond) was het best bekeken programma met 2.963.000 kijkers. Het Journaal van 20.00 Uur op zondag was goed voor 2.849.000 kijkers en Bananasplit was derde met 2.524.000 kijkers. Ook de Dik Voormekaar Show die op vrijdagavond werd uitgezonden, deed het uitstekend met 2.438.000 belangstellenden.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: Stichting KijkOnderzoek.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid