Overslaan en naar de inhoud gaan

Lieveld begint studio mobtzu

Mobtzu opende onlangs haar deuren in Amsterdam. Het bedrijf is opgericht door Jerry Lieveld en richt zich op het creëren en produceren van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

wil samenwerken met creatieve (interactieve) bureaus, maar biedt ook zijn kennis en diensten aan adverteerders die meer willen weten van de mogelijkheden die mobiele apps en games kunnen bieden.

related partner content for mobile comes here

De studio maakt onderdeel uit van een wereldwijd micronetwerk van mobiele studio’s, die gezamenlijk gebruik maken van een centraal productiebedrijf in China waar de apps en games technisch worden gebouwd. De combinatie van locale strategie, concept en design gekoppeld aan technische productie in China, is volgens mobtzu dé sleutel om kwalitatief werk te leveren tegen kostprijsvriendelijke productiekosten.

Lieveld is - nadat hij 5 jaar geleden zijn digitale bureau Homey inc verkocht - de afgelopen jaren werkzaam geweest als client services director bij internationale digitale en mobile bureaus als Blast Radius en iconmobile (beiden WPP). De afgelopen maanden heeft hij samen met zijn zakenpartners in China aan de basis gestaan van het internationale micronetwerk van mobiele studio’s, dat inmiddels vertegenwoordigingen heeft in Peking, Londen, Los Angeles, Saigon, San Francisco, Shanghai, Singapore en Amsterdam.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in