Interview Ruben kost Telegraaf 1.000 abonnees


Dat bevestigde Frank Volmer, directeur Telegraaf Media Nederland, dinsdag naar aanleiding van een artikel in Trouw.
Het interview met het 9-jarige slachtoffer vanuit zijn ziekenhuisbed in Libië leidde tot een enorme stroom aan kritiek. Op Twitter begon een actie om het abonnement op te zeggen. Nog dezelfde dag van het verschijnen van de krant bood de hoofdredactie zijn excuses aan op de site. Een dag later deed De Telegraaf dit nog eens over op de voorpagina van het dagblad.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSVolgens Volmer zitten onder de opzeggers mensen die de krant al jarenlang op de deurmat kregen, maar ook lezers die hun proefabonnement niet hebben verlengd. Straatverkopers hebben bovendien de afgelopen week de helft minder abonnementen verkocht, aldus de directeur.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid