Overslaan en naar de inhoud gaan

Knab laat met sociale campagne ‘ware gezicht’ zien

MEC Amsterdam is verantwoordelijk voor de realisatie van de campagne.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In een 25-delige portretserie worden klanten en medewerkers geportretteerd die alles geven. De fotoreportages en interviews worden door het komende jaar gedeeld via sociale media en .

related partner content for mobile comes here

Met de sociale campagne geeft Knab een vervolg aan &;Alles geven&;, de televisiecampagne die de online bank .

‘In onze vorige campagne stelden wij de vraag: als jij alles geeft, dan verwacht je dat ook van een ander. Waarom niet van je bank?’, aldus Jorn Kooij, social marketeer bij Knab.

‘Met deze nieuwe campagne laten we zien dat zowel de klant, als de medewerker alles geeft. Knab is een online bank, maar wel één met een persoonlijk gezicht. Elke twee weken brengen we een klant of medewerker van Knab onder de aandacht, middels een uitgebreide fotoreportage en complementaire interviews.’

Meer emotie, minder reclame
Rik toe Water, creative director MEC, voegt daaraan toe: &;We stonden voor een aantal mooie uitdagingen. Hoe kunnen we de doelgroep laten zien dat Knab je in staat stelt om alles te geven? Hoe kunnen we laten zien dat wanneer jij alles geeft, dat uiteindelijk in jouw voordeel is? En hoe laat je zien dat Knab zich hierdoor onderscheidt, ten opzichte van andere banken?&;

Toe Water: &;Daarom kozen we de 25 mooiste, spannendste en meest ontroerende verhalen na een oproep op Facebook en Twitter. Deze 25 mensen zijn ware merkambassadeurs. Daarmee geven we Knab een gezicht.&;

Op 21 september trapt Ruth Owusu de serie af. Owusu is medewerker operations bij Knab en geeft elke zondag bijbelles aan jonge kinderen in Amsterdam-Zuidoost.

Credits
Conceptontwikkeling: MEC Amsterdam
Fotografie: Marije Kuiper
Interviews: Hedwig Wiebes

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in