Overslaan en naar de inhoud gaan

TravMedia lanceert 'Facebook' voor reisprofessionals

Community rekent af met onpersoonlijke communicatie en nieuwsbrieven.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Door een groeiend aanbod is het voor vakantieaanbieders, luchtvaartmaatschappijen en bestemmingen lastig om hun producten onder de aandacht te brengen bij reisbureaus en zelfstandige advisers. Uitgever TravMedia speelt hierop in met de lancering van  een community platform voor reisverkopers waar bedrijven hun eigen plek hebben:

related partner content for mobile comes here

Reisprofessionals kunnen hier, net als op Facebook, aangeven van wie ze informatie willen ontvangen. Zij blijven op de hoogte via gepersonaliseerde nieuwsbrieven waarin nieuws, winacties en e-learning wordt aangeboden. Ook kunnen ze eenvoudig vragen stellen aan leveranciers en aanbieders van bestemmingen, of collega’s om hulp vragen.

Het nieuwe community platform rekent volgens TravMedia af met onpersoonlijke communicatie en statische nieuwsbrieven. Meer dan 25 bedrijven, waaronder KLM en Holland America Line, maken er inmiddels gebruik van. In de community kunnen ze in contact komen met de reisprofessionals en door het plaatsen van  relevante content kunnen ze followers krijgen. 

‘Met het vernieuwde platform hebben we een unieke one-stop-shop ontwikkeld, waar reisprofessionals in hun eigen timeline net als bij Facebook relevante informatie aangeboden krijgen. Dit stelt ons in staat om een plek te bieden voor bedrijven die zelf de content kunnen makenm,&;zegt Boy Lokhoff, directeur van TravMedia Company.

TravEcademy is ontwikkeld in samenwerking met startup Crowded. Sinds de lancering heeft de communicaty al 1200 aanmeldingen

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in