Overslaan en naar de inhoud gaan

'Moving Up in the advertising industry’ met IAA en Adformatie

Hoe zie jij je toekomst als professional? Daarover houden IAA en Adformatie een onderzoek en een bijeenkomst.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De bijeenkomst van en Adformatie is op dinsdagmiddag 29 september bij in Amsterdam.  

related partner content for mobile comes here

In één middag word je door een panel van experts bijgepraat over hoe jij  je professioneel verder kunt bekwamen en ontwikkelen. Ook geven de panelleden een analyse van de laatste veranderingen aan de vraag- en aanbodkant binnen de branche.

Het onderzoek, een anonieme , staat nu op Adformatie met de oproep om eraan mee te doen.  De uitkomsten worden gebruikt als input voor de bijeenkomst op 29 september.

Carrièrevragen

Hoe zie jij je toekomst als professional? Wat is er nodig om je alsmaar verder te ontwikkelen in deze branche? Wat is het belang van netwerken? Wat zijn valkuilen? Hoe houd je je kennis op peil?

Over dit soort vragen gaat de enquête.

Do’s and don&;ts

Achterliggende gedachte is dat iedereen in meer of mindere mate aan carrièreplanning doet. Dat is niet specifiek alleen iets voor de young professional. Je volgende stap kan in of bij je huidige werk(gever) liggen, maar ook daarbuiten. Wat zijn do’s and dont’s tijdens een sollicitatie?

Sprekers

Sprekers op Moving Up zijn , directeur en managing partner van Result Recruitment, , ceo van IPG Mediabrands Benelux, , head of talent building bij Treatwell, , head of marketing solutions bij LinkedIn Benelux.

Het programma begint om 16.00 uur en eindigt met een borrel om 18.00 uur.

Je kunt je aanmelden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in