Overslaan en naar de inhoud gaan

Fabulous mama wordt fabulous mama&family

‘In de titel staan vanaf september de mama én haar gezin centraal’, zegt hoofdredacteur Phaedra Werkhoven.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Fabulous mama wordt vernieuwd, krijgt een andere naam - fabulous mama&family – en is elke maand 164 pagina’s dik. Daarnaast krijgt ook de website een nieuwe naam: mamafamily.nl. Uitgever Mama Media Group gaat flink investeren in de titel.

De presentatie van Fabulous Mama & Family is komende woensdag tijdens de Mama of the Year Awards. ‘Voorheen stond er altijd een bekende Nederlandse moeder op de cover, vanaf deze maand zien we voortaan een bekende mama met haar hele gezin’, zegt Phaedra Werkhoven.


De vaste lezers krijgen de vertrouwde ingrediënten in het vernieuwde blad, mét extra content. Werkhoven: ‘De kinderen van de bekende Nederlandse moeder van de maand worden gasthoofdredacteur van het kidskatern en mogen dat helemaal zelf invullen. Daarnaast gaan we meer aan opvoeding doen, omdat uit onderzoek is gebleken dat onze lezeressen dat willen. Dat gaan we doen op een manier dat het niet tobberig is en je als moeder van alles moet. Opvoeden moet leuk zijn.’
Dat element wilde Werkhoven ook doorvoeren in J/M, maar dat werd niet door de markt opgepakt. De titel sneuvelde in print, maar gaat wel online door.

Er komt ook een aantal nieuwe rubrieken en Tatum Dagelet – die bekende vaders gaat interviewen in (hotel)bed  - en Miljuschka Witzenhausen – die over food gaat schrijven, zijn twee nieuwe bekende namen die maandelijks een bijdrage gaan leveren. Verder is er ook een ‘geheimzinnige columniste’ die onder pseudoniem schrijft. Daarnaast blijven de bekende namen die al meewerkten aan fabulous mama.
Op de nieuwe site mamafamily.nl komt veel videocontent, belooft Werkhoven.

Ze heeft er vertrouwen in dat fabulous mama&family gaat slagen. ‘We merken dat we de gunfactor hebben. Hiermee zullen we ons onderscheiden en kunnen we de concurrentie met titels als Kek Mama aan.’
 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in