Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe merkcampagne Spa wordt letterlijk 'naakt geboren'

Darw!n en JWT Amsterdam ontwikkelden samen de nieuwe Spa-campagne.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met de nieuwe commercial ‘Spa viert het leven’ lanceert het watermerk de vernieuwde merkstrategie. De essentie van het vernieuwde Spa-merk is dat zijn puurheid wil overbrengen en laten voelen.

related partner content for mobile comes here

In de eerste commercial staat daarom de ‘cirkel van het leven’ centraal. Met de film wil Spa laten zien dat mensen in het leven - ondanks de nodige voor- en tegenstroom - zelf de regie in handen hebben. Voor de commercial werd de hulp ingeroepen van regisseur Nicolas Karakatsanis, director of photography bij onder andere .

‘Spa is één van de bekendste en sterkste merken in Nederland en wij wilden een campagne die recht doet aan deze status’, aldus Edwin van Dijken marketing manager Nederland. ‘We hebben het onszelf daar niet gemakkelijk mee gemaakt, maar we zijn bijzonder trots op het resultaat.’

De campagne start tegelijk in Nederland en België. Het Belgische reclamebureau was verantwoordelijk voor de creatie en productie van de commercial. In Nederland zal de campagne - die tevens bestaat uit een online en social component - door het nieuwe reclamebureau van Spa Nederland, worden uitgerold.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Credits
Verantwoordelijk bij opdrachtgever: Dirk Van de Walle, Sophie Bryskère, Stephan De Clercq, Edwin van Dijken
Bureau België: darw!n  
Regie: Norman Bates
Bureau Nederland: JWT
PR Nederland: MVPR 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in